chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Jamiroquai - Dynamite (01. 08. 2005, 11:00)

MusicZone | recenze Jamiroquai - Dynamite (01. 08. 2005, 11:00)

Jean Puscore (01. 08. 2005, 11:00) Jamiroquai - Dynamite

• ukázka 1) Feels Just Like It Should 1) Feels Just Like It Should
  • 2) Dynamite
  • 3) Seven Days In Sunny June
  • 4) Electric Mistress
  • 5) Starchild
  • 6) Loveblind
  • 7) Talulah
  • 8) (Don't) Give Hate a Chance
  • ukázka 9) World That He Wants 9) World That He Wants
  • 10) Black Devil Car
  • 11) Hot Tequila Brown
  • 12) Time Won't Wait

Jay Kay, jak ho znáte. * * * * * - -

Interpret: Jamiroquai
Album: Dynamite
Žánr: Funk, retro, acid jazz
Celkový čas: 00:54:08
Rok: 2005
Vydavatel: Sony BMG

Čtyři roky po "Funkové Odysee" tu tedy máme nové album chlapíka v černém sáčku a nezbytné hučce, s koksovou minulostí a garáží plnou vyleštěných auťáků, které se nejraději prohánějí s Jay Kayem za volantem po nekonečných asfaltových pláních. Na "Dynamite" je opět dostatek melodií, které se funkovým drápkem zaklesnou v každém sluchovém ústrojí, jež zná od Jamiroquai víc než jen soundtrackovou hitovku "Deeper Underground", a nebude se jim chtít z toho zatočeného hlemýždě zpátky na čerstvý vzduch. Jestli se vám líbí první singl "Feels Like It Should", pak s poslechem celého alba dlouho neváhejte, protože se na něm nacházejí i lepší skladby. Ale také horší, aby to nebylo tak jednoduché. A nesmím zapomenout na vypíchnutí "World That He Wants", nejdepresivnější záležitosti na desce. Pro psychicky labilnější jedince lépe, že takových na "Dynamite" není víc. Pro nás, co se počítají do řad sebetrýznitelů, věčná škoda, snad příště.

Žádné z předešlých pěti alb, za kterými stál Jay Kay spolu s celou svojí partou z funkové čtvrti, nebylo stoprocentní. Pokaždé se na nich nacházelo několik písní (někdy více, někdy méně), které se zkrátka nepovedly. V tomhle je "Dynamite" stejné. Asi nebudete mít přímo chuť některé skladby přeskakovat, tak špatné zase nejsou, ale prošumí, aniž by po nich něco zůstalo. Něco, co by vám připomnělo, že si je máte pustit znovu, dřív než na ně dojde řada při dalším poslechu celého alba. A nesnažte se mi namluvit, že to je naprosto jasný znak koncepční desky. Jamiroquai a koncepční deska? Muhahaha. Vykuřte kamión koksu a pak si o tom znovu popovídáme.

Zjistit, v čem je "Dynamite" stejné jako jeho předchůdci, není nijak složité. Jen ne a ne přijít na to, v čem je jiné. Tedy, že by to byl chyták a šestá řadovka Jamiroquai se v ničem zásadním od předchozích pěti nelišila? Asi už tomu tak bude. Konec konců proč něco měnit na zaběhlých pořádcích, když Jay Kay a funk jsou dva nerozluční bratři, ke kterým se občas, bohužel už ale ne tak často jako dřív, přichomýtne sestřenka, co si ráda zajde zapařit do klubu (říkejme jí třeba boogie), a nad touhle trojkou dohlíží starší a zkušenější strýček retro. Snad je to nakonec i dobře. Není třeba zbytečně překopávat rodinné vztahy nebo adoptovat nějaké nové členy, když všechno funguje jak má. A navíc nikdy nevíte, co za nekontrolovanou lavinu může spustit jedna sněhová vločka navíc...

Jay Kay se příliš nezajímá o čas, jenž kolem něj plyne a prostě dál skládá to svoje příjemné retro funky. Tu poslechové a snad i zasněné, tu k tanci vyzývající, nespoutané. Jenže tak trochu, proč to zastírat, neobjevné a neinovativní. Záleží na každém, jestli bude onu "zaseklost v čase" považovat za plus nebo nikoliv. Ono totiž i odpoutání se od vnějšího běhu doby má leckdy něco do sebe. Jen nezapomenout na ten reálný svět venku za sluchátky, který se mezitím nezastavil, ani nikam nezmizel...

wholesale clothes from china (14. 04. 2013, 03:08) women s summer dresses on sale

Women's Prom Dresses (13. 04. 2013, 15:20) cheap prom dress

I came across your site whiledoing a exploreon how to shed some pounds in Google. Great info here, l will bookmark it immediatelyfor future reading.