space.lemon
(11. 09. 2006, 21:11)
4 tattava
Vůbec nevím, o čem se tu bavíte a určitě je super, že recenzent vyjádřil svůj názor; problém je v tom, že v tej recenzi napsal několik zjevných nesmyslů (a nebylo to poprvé!)... Něco na úrovni "Prohrála hrajou jazz na mandolíny a zpěvačka má hezkej knír"... Zkrátka klidně ať píše, ale příště bez těch nesmyslů, prosím (nakonec už se stalo, pár recenzí se mu později docela povedlo)...
Tattava
(11. 09. 2006, 11:59)
Bože, tohle je furt dokola. Proč by měla bejt hudební kritika objektivní? PROČ?! Slavík píše kritiku na album, který ON poslouchal a který v NĚM něco nechalo. Nebo spíš nenechalo. Takže ON píše SVUJ názor na to album. Tak. Až doposud je to jasný, tak v čem je tenb problém? Píše svuj názor, nechodí po koncertech PVK a neptá se jejich fanoušků co že jako řikaj na tu novou desku-nebo si snad myslíte, že by měl? Dělat si ze Slavíka prdel a snažit se ho zesměšnit kvůli tomu, že se mu nelíbí vaše oblíbená kapela je směšný. Pokud se to vám líbí, FAJN! Máte to rádi, tak vás přece nemusí zajímat, co o tom někdo někde napíše. Běžte domů, pusťte si to cédéčko, řekněte kámošům, jak je báječný a vyražte na koncert. Navíc, BS jim dal 4/7, což je lepší průměr...
DGX
(10. 09. 2006, 06:52)
Ne, hloupé jsou jen tvé reakce, nezlob se. Já si dovolil pouze s recenzentem nesouhlasit, ve vší slušnosti. Nikde jsem nenaznačil, že kapelu znám líp - nebo snad ano? Naopak jsem řekl, že ji znám teprve půl roku. Jak dlouho ji zná recenzent nevíme a je to přece úplně jedno.
Doporučuji potenciálním posluchačům kapelu kvůli nepříznivé recenzi dopředu nezatracovat. Mně se líbí - může se líbit i ostatním.
T.
(06. 09. 2006, 08:23)
pro DGX
Divnýho na tom samozřejmě není nic. Každej někdy s něčím začínal. Jen je akorát trochu hloupý se pak tvářit, že ji znáš líp než ten recenzent.
DGX
(06. 09. 2006, 02:37)
JOE & T. - vy znáte úplně každou kapelu přesně od okamžiku jejího vzniku? Já ne. Prohrála jsem objevil teprve před půl rokem a nevidím na tom nic divného.
Joe
(01. 09. 2006, 10:52)
souhlas s T.
Já zas doporučuji dát na recenzentovu radu. Na rozdíl od DBX, pro kterého je ta kapela tak dobrá, že si ji všiml až po letech a dvou deskách, o tom něco ví.
T.
(01. 09. 2006, 09:13)
Objevem? Teď? Po tom, co existujou asi deset let??? Nemohu se zbavit, že tvá rada není zrovna radou příliš kompetentního...
dgx
(01. 09. 2006, 01:36)
Tato kapela je pro mě osobně objevem "půlroku". Především kvůli výborným textům. Ano, v kontextu recenze to zní divně, ale je to tak. Doporučuji v tomto případě nedat tak úplně na názor recenzenta a písničky si poslechnout.
Aknel
(27. 08. 2006, 20:07)
měla jsem ted´možnost slyšet PVK na jednom festivalu a upřímně řečeno,byla jsem rádá,že po 45min přestaly hrát.Jejich snaha se jim nedá odepřít,ale už by jejich 15minut slávy mělo zkončit.............
def
(19. 07. 2006, 12:37)
4 all
Ono nejde ani tak o kritiku jako takovou, kritika je urcite vzdy prinosem pro kazdeho kritizovaneho. At uz kladne, ktera povzbudi k dalsi praci, tak i zaporna, ktera dovede k zamysleni a prehodnoceni. Ovsem tohle co pan Slavik vyplodil se kritikou nazvat neda. To je proste souhrn blabolu, mlh a vymyslu...
Lenny
(11. 06. 2006, 20:37)
Výměna názorů?
koruna: abych pravdu řekla já osobně Osvaldovou nemusim a o Divokáčích nemužu říct že by to cd bylo naky špatny jen jsem slyšela Voda(to se mi nelíbí) a pak mám dvě oblíbené jako např. Čmelák ''Žiju si jako v pohádce, když nechci nejdu do práce...''to je good:) a pak ještě Alkohol...a taky díky divokáčům bych asi v životě nepřišla na tak skvělou kapelu jako je PvK...ale jinak jak říkaš o tom recenzetovi tak stebou na 100%souhlasim:)
blbacek:No já si myslim že je jedna z nejhranějších a to hlavně díky turné Divokáčů...a podle toho co posloucham tak lidi říkaj že jsou fakt best a že by jednou chtěli zažít aby DB byl předkapela PvK:)
for all: k tem textařům bych chtěla říct že mi přijdě že každý znich je od jinud...vsichni maj odlišný texty....tedy mě to aspon na první pohled přijde...
karbo
(11. 06. 2006, 08:22)
to koruna
a to je právě vono.. Fanánek a Osvaldová nejsou moc dobrý textaři.. v takovymhle srovnání se nedivim, že se Ti to líbí.. to už můžeš napsat vo textech Kabátů a Landy, že sou super, protože sou rytmický a rýmuj se..
blbacek
(11. 06. 2006, 07:56)
"PVK jsou momentalne asi nejlepsi nase kapela, co se poslechovosti tyce."
to napsal horacek?
koruna
(10. 06. 2006, 23:17)
nestačím se divit, co tady pan recenzent píše!! hloupý texty?? kde proboha?? filip je s fanánkem a osvaldovou nejlepsi textar u nas!! staci si tu desku poslechnout vickrat. rozhodne nestaci hodit cd do prehravace prave pred odchodem na obed, projet skladby a napsat spatnou recenzi na skvelou desku!! PVK jsou momentalne asi nejlepsi nase kapela, co se poslechovosti tyce. kouknete na divokýho billa... PVk jim delaj predskok, ale co se tyce poslednich alb obou kapel, tak by to melo bejt naopak, protoze nova deska DB je hroznej shit. a ten hnup, co tady srovnava PVK a ready kirken je asi hroznej magor
PPP
(03. 06. 2006, 17:27)
forT. a karbo a pod.
ja teda souhlasim s lenny protoze se mi taky zda ze mohl aspon nakej ten odstavec napsat kladnej...a myslim si ze Horáček a spol. hodně zapracovali od jejich prvního CD....a to že deska by mohla být''přijímána lépe kdyby přišla o několik let dříve. Dnes již pop punk není tolik v kurzu jako v době, kdy se vyrojily kapely typu Green Day'' co to je?No nevim, nevim a to že se kapele inspiruje Blink 182, Green Day...Taky mi to k PvK nejde dohromady....a kdyby tak The Offspring a Blink 182 a Green Day jsou od sebe taky dost odlišný...a stou harmonikou 5 mych kamošu ze 6 se schodlo že tam harmoniku neslysí:)ten sestej se me zeptal co to je harmonika:)
A mě osobně se líbí prohrála díky tomu že v písničce to začíná třeba punkově a pak to přejde jinam...a texty mi taky příjdou v poho...teda co mi dělá trochu potíže a to se přiznám je píseň DanieLa?A ploužák má snad na svém albu skoro každý...a nemyslim si že je to něco špatného, když jsem byla na jejich koncertě tak jsem byla ráda že něco takovýho je, protože mě příšerně bolely nohy od skákání:-)
T.
(02. 06. 2006, 12:18)
nene, milý Lenny...
...žádný přehánění. A proč by někdo měl psát, že je něco dobrý, když on si myslí, že je to blbý? To by byl dost idiot. To co ty říkáš je přirovnatelné k tomu, že by měl někdo, komu postavěj křivou zeď říkat: "No vona je sice trochu křivá, ale ten zedník si s tim dal děsně práce, tak to přece nemůžu tak říkat... A stejně bude sloužit i když je křivá." Oceňování snahy bez ohledu na výsledek je blbost.
Ale hlavně - hudební publicistika fakt neni žádný líbí/nelíbí. I když se to spousta mladejch, který prostě nejsou schopný přednést nějaký argument a radši píšou, jaký kafe při poslouchání pili, snaží změnit. (kopou si tím mimochodem hrob) Hudební publicistika je o tom, že si zjistíš, kteří lidi z těch co o muzice píšou mají na muziku podobný názory jako ty a jejich radama se pak řídíš.
karbo
(01. 06. 2006, 21:17)
to lenny
protože tam jednoduše žádnej kladnej moment nenašel.. přece nemůže brát ohled na to, kolik času a energie do toho kapela dala.. výsledkem se kapela perzentuje a svojí prací za něj nese plnou zodpovědnost.. k čemu by pak bylo hudební hodnocení?
Lenny
(01. 06. 2006, 18:26)
for T.
jako chapu ze mozna trochu prehaníme ale proste se nám nelíbí co o nich napsal...a neni to stejny jako naka blba rosnicka v televizi...tohle je uplne nekde jinde...a lidem co se tahle muzika nelibi nemusi hnedka zkritizovat celou jejich práci...protože i kdyby PvK napsali a zahrali uplny ''sračky''tak stejne tomu venovali zpoustu casu, energie atd. tak aspon naka pochvala ne a jeste se stejne najdou lidé kteří by ty ''sračky''poslouchali...ale myslim si že jejich CD je super da se poslouchat tak nechapu proc tam nenapsal aspon jeden odstavec kladnej
T.
(31. 05. 2006, 15:18)
tak tak milá jíťo...
vyčítat recenzentovi že něco kritizuje (nebo chválí) je totéž, jako vyčítat těm co čtou v televizi zprávy, že ty zprávy jsou negativní nebo rosničkám, že říkají, že bude hnusně. zavání to naivitou a dost možná pro někoho i hloupostí...
lesoun
(30. 05. 2006, 20:01)
Na obranu pana Slavíka
Psaní recenzí není o plácání se po ramenou jak jsme dobří. Dále už Karel Havlíček Borovský řekl, že kritik nemusí umět to co kritizovaný. A na závěr bych rád odkázal pisatele s vytříbeným slovníkem k přečtení prvorepublikových recenzi z pera Karla Čapka.