chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Phantoms On Fire - Hangman's Bride (09. 08. 2007, 09:00)

MusicZone | recenze Phantoms On Fire - Hangman's Bride (09. 08. 2007, 09:00)

Richard Kutěj (09. 08. 2007, 09:00) Phantoms On Fire - Hangman's Bride

• 1) Hangman's Bride
  • 2) My Courage Is Gone
  • 3) Phantom On Fire
  • 4) Transylvania
  • 5) Comunication Breakdown
  • 6) Kiss Of Steel
  • 7) Rebel Yell

Energii stříkající punk'n'roll. * * * * - - -

Interpret: Phantoms On Fire
Album: Hangman´s Bride
Žánr: Punk'n'roll
Celkový čas: 00:19:46
Rok: 2007
Vydavatel: Cecek records

Tak tohle je řacha! Máš rád ten prdel nakopávající punk'n'roll, ze kterého stříkají tuny energie? Kapela jede, jakoby jim pod kotel přikládal sám ďábel (či v tomto případě spíše nějaká postava z některého z kultovních hororů)? A při tom se nezapomíná ani na melodii a každé hrábnutí do strun, údery do bicích i vokální linky nejsou hrány jen tak beze smyslu a samoúčelně, ale prostě sedí a baví? Jo? Tak jdi určitě do letošní albové novinky pražských punk'n'roll horor mistrů Phantoms On Fire nazvané "Hangmans's Bride".

Jejich letošní dílko je přesně tím albem, které tě od prvních tónů chytnou za srdce a také za nohy a drží tě až do úplného konce. Jde o muziku, která prostě baví a je z ní také slyšet, že si za ní stojí a baví se i kapela samotná. Většina songů je postavena v klasickém punkovém režimu s řádnou příchutí nadupaného rock'n'rollu. Chytlavý energický nástup, sloka, jedem, vole!, refrén, jedem!, bavíš se? Joooo! Jenže jak jsem již napsal výše, pánové u komponování svých výbuchů punk melodické energie také přemýšleli a umí zahrát i jinak a vše tím ozvláštnit. Důkazem budiž třeba třetí kousek a téměř jmenovec kapely "Phantom On Fire", kde po kratším intru nastoupí jednoduché, ale nápadité a chytlavé sóličko na basu a celou skladbu obohatí také hostující klávesy.

Pochvalu pak zaslouží i poměrně povedený zvuk celého alba, kdy právě u punku zvuková stránka v některých případech sráží celkové vyznění alba i jeho energii o pár stupňů dolů. Tady tomu tak naštěstí není. Abych jen nechválil, přidám ovšem také výtku. Covery jsou fajn, ale tady jich je, byť povedených, na můj vkus více, než by muselo. Z celkem sedmi kousků hned tři. Mimochodem, nebojte, sedmi skladbové stopáži odpovídá i sympatická cena celého alba. Ale zpět ke coverům. Ten závěrečný beru. Také jste ještě na základce (teda pokud jste jí navštěvovali ještě za "komančů" jako já) občas utíkali o velké pauze ze školy, aby vám neunikly polské časáky, kde už tehdy byly plakáty kapel jako třeba Kreator nebo Billy Idol, jehož rozšklebený xicht s punkovou vizáží pak zdobil stěny vašeho pokojíku? "Rebel Yell" je právě z Billyho repertoáru a já díky za nostalgicky rebelskou vzpomínku na školní léta.

Stránky kapely hledej zde: www.phantomsonfire.com.

Vydavatelem alba je label Cecek Records, jehož stránky jsou tady: www.cecek.com.

cheap ugg australia (16. 11. 2012, 17:58) black classic short ugg boots