chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze NiceLand - Little Black Book (13. 05. 2008, 07:00)

MusicZone | recenze NiceLand - Little Black Book (13. 05. 2008, 07:00)

V.Silver (13. 05. 2008, 07:00) NiceLand - Little Black Book

• ukázka 1) Leave Me Out 1) Leave Me Out
  • 2) Sanity
  • ukázka 3) Daddy Needs This 3) Daddy Needs This
  • 4) Now That You're Here
  • 5) Lost In Encryption (Back To You)
  • ukázka 6) Belief 6) Belief
  • 7) Shining
  • 8) On The Floor
  • 9) Tightly
  • ukázka 10) Come On 10) Come On
  • 11) Waterfall Flow
  • 12) Song Owed
  • 13) Say Something (724 444 543)
  • ukázka 14) Homes 14) Homes

Česká hudební scéna jednou za čas vyvrhne na světlo světa interpreta, který má potenciál dotáhnout to "někam dál". Pevně věřím, že jedním z nich je právě NiceLand a že neusne na vavřínech, které zaslouženě sklidí za tuto desku... * * * * * * -

Interpret: NiceLand
Album: Little Black Book
Žánr: Alternative
Celkový čas: 00:48:18
Vydavatel: Sony BMG

Bylo to jednoho lednového středečního večera, kdy jsem těsně před půlnocí od počítače přesídlil k televizi a naladil první program České televize, kde zrovna běžel hudební pořad "Musicblok". Chvíli jsem se díval na novinky a najednou se to stalo: reportáž o letošním vítězi Coca–Coly Popstar - chlapíkovi, který si říká NiceLand. Vypadal vskutku zajímavě na to, jakou hudbu hrál, a tak jsem si řekl, že jeho plánovanou desku musím mít. Stalo se. V únoru jsem kvůli rozhovoru, který jsem s ním měl udělat, obdržel "náslech" chystaného alba "Little Black Book". Byl jsem docela překvapený, že se v našich podmínkách může vyklubat někdo další s minimálně evropským potenciálem. Někdo, který nemusí svou hudbu lidem nutit a oni ji přesto budou chtít poslouchat. NiceLand.

Album "Little Black Book" je opravdu malá, černá knížečka: booklet má dokonce červenou textilní záložku, což není jediná podobnost s opravdovou knihou. Stejně jako ve spoustě knih, i tady musí být každý připraven číst mezi řádky, jak mi NiceLand sám dokázal v našem ROZHOVORU, když jsem se jej ptal na písničku "Daddy Needs This". Tak jako tak, je čas přistoupit k menšímu rozboru jeho novinky. "Little Black Book" otevírá hitovka "Leave Me Out", ve které NiceLand všem posluchačům naznačí, že mu nejde o to, co si o něm ostatní myslí: "Leave me out, ‘cos I’m no wonderboy, I’m no happy song....". Popovým klávesovým motivem začínající "Sanity" vás možná donutí přemýšlet nad tím, kam se poděje váš zdravý rozum, když se zamilujete – a možná taky ne. "Daddy Needs This" (jak už vím) popisuje nedostatek sexuálního vyžití ve vztahu. Pro mě osobně je to jeden z vrcholů alba – skvělé kytarové aranže, jednoduché, ale působivé sólo, chytlavý refrén, country bicí. Věříte na duchovno, na osud? Pokud ano, bude se vám "Now That You’re Here" opravdu líbit nejen kvůli skvělé atmosféře a tajemnu. V "Lost In Encryption (Back To You)" lze nejlépe rozeznat vlivy Coldplay, ale NiceLandův rukopis je natolik silný, že vás ani chvíli nenechá na pochybách – nač krást a kopírovat, když to jde udělat "po svém"? Nevěříte? Věřte! Protože všechno, co je kolem nás... "Belief". Odtud další vrchol alba pokračuje ještě k "Shining" – krásné milostné baladě, jejíž refrén si budete pobrukovat ještě dlouho po poslechu. "On the Floor" je jako píseň schizofrenika – jedno já se cítí tak samo, zatímco druhé leží na podlaze. Jedno celou dobu hraje nemastně/neslaně a ke konci na vás druhé vypálí skvělé, osobité kytarové sólo - že by práce NoiseLanda? Pokud ano, určitě se objeví i v country odrhovačce "Tightly". Opustila vás vaše láska? Tak "Come On"! Další kus skvěle odvedené práce. Drogově sexuální "Waterfall Flow" se skvělými samply s námi propluje až k "Song Owed", která opět mile překvapí:

"I thought I owed you a song
About all of this
And about you all
Who are listening
Or who stopped
Decades ago...
"

Předposlední je NiceLandův vzkaz "Say Something", u kterého je v bookletu uvedeno pouze 724 444 543. Co tím chtěl říct? Zavolejte mu, namluvte na záznamník vzkaz a... kdo ví? Třeba odpoví. Jako třešnička na dortu přichází závěrečná, decentními samply prošpikovaná "Homes". Melancholický záznam smrti, který je přesto tak krásný, že byste jej v té písničce snad ani nehledali.

Možná jsem celou dobu jen špatně hledal já, možná až si "Little Black Book" pustíte doma vy, uslyšíte úplně jinou výpověď, ucítíte jiné emoce a atmosféru. Ale o tom přece hudba je: o subjektivních pocitech, které do vás Niceland zaseje tak hluboko, že se jich jen tak nezbavíte...

cheap baby clothes (14. 04. 2013, 03:32) design clothes

pins and clips (16. 11. 2012, 01:21) celebrity dresses

I really like to read. Hope to learn a lot and have a nice experience here! my best regards guys!

summer cocktail dresses 2011 (13. 10. 2012, 09:01) summer maxi dresses

zuzeek (11. 06. 2008, 13:04) *thumbs up*!

je jasný, že každej fanoušek má rád, když o jeho miláčkovi někdo píše hezký věci, ale tohle to je prostě perfektní... jedna z nejkrásnějších a nejupřímnějších recenzí, co sem kdy četla (a že jich bylo dost :D)... krásný slova nezkaženýho, neseschlýho člověka... Nádhera! vážně nádhera!

Kofola (13. 05. 2008, 09:15) jojo

Tu desku jsem si taky zamilovala, je vyborna a uveritelna. Jen s tou malou cernou knizeckou (to mi trha usi trochu) on tim mysli zapisnik