chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Free Fall – Garden Of Depression (22. 11. 2008, 11:00)

MusicZone | recenze Free Fall – Garden Of Depression (22. 11. 2008, 11:00)

Marek Odehnal (22. 11. 2008, 11:00) Free Fall – Garden Of Depression

• 1) Reality
  • 2) Living In The Mistake
  • 3) Jester's Smile
  • 4) Final Race
  • 5) Your Undying Desire
  • 6) Close My Eyes
  • 7) Red Roses (In The Dark)
  • 8) Primal Sin
  • 9) In Shadows Of All The Extinct
  • 10) 99 Tears

Uherskohradišťští Free Fall jsou dalším objevem z hájenství vydavatelství Redblack. Je až neuvěřitelné, jaký má tato firma čich na talenty, protože Free Fall jsou dalšími z řady velmi kvalitních kapel a mohou se směle přiřadit po bok hlavních koní této stáje. * * * * * - -

Interpret: Free Fall
Album: Garden Of Depression
Žánr: Doom rock
Celkový čas: 00:45:17
Rok: 2007
Vydavatel: RedBlack

Uherskohradišťští Free Fall jsou dalším objevem z hájenství vydavatelství Redblack. Je až neuvěřitelné, jaký má tato firma čich na talenty, protože Free Fall jsou dalšími z řady velmi kvalitních kapel a mohou se směle přiřadit po bok hlavních koní této stáje.

Free Fall hrají na svém druhém albu moderní rock/metal s ženským vokálem (nechce se mi psát gothic metal, protože tento termín je dnes zprofanován značně nechutným a komerčním způsobem) a tímto přesně odpovídají zaměření Reblacku z posledních let. A to sice trendu opravdu kvalitních seskupení s osobitou atmosférou jako jsou Memoria, Dying Passion a především jedineční Silent Stream Of Godless Elegy. Byť tento žánr není úplně mým šálkem čaje (hlavně ženské vokály v tvrdé muzice moc nemusím), musím ocenit nepopiratelnou kvalitu těchto seskupení. Všechny kladné prvky těchto Redblackovských kapel jsou ke slyšení i u Free Fall a to hned v úvodní věci "Reality". Výborná hitovka s fungujícím propojením ženského a mužského zpěvu a povedeným refrénem s chytlavou elektronikou na pozadí. Už v této skladbě vybalí Free Fall všechny své trumfy a vám bude hned jasné, že půjde o další poctivě připravenou desku bez komplexu české malosti. "Final Race" pak nejvíce připomíná již zmíněné Silent Stream Of Godless Elegy a to především úvodním epickým riffem, dominantním ženským zpěvem a mocným refrénem. "Your Undying Desire" je další výborná skladba, oplývající stejnými pozitivními atributy, které jsem zmínil již u úvodní písně alba. Pod temně romantickým názvem "Red Roses (In The Dark)" se skrývá pěkná balada s nádherným melancholickým klavírem a tesknou atmosférou. Finské romantiky HIM pak kytarovými vyhrávkami, rytmem i celkovou atmosférou evokuje skladba "Primal Sin". Předposlední "In Shadows Of All The Extinct" se zas pro změnu nese v duchu evropského industriálního metalu ala Rammstein. Mám na mysli především dusající rytmus a kytarové riffy vykazující strojové postupy jejich ranějšího období. Dobrou a velmi propracovanou skladbou na závěr je potom "99 Tears", která v některých pasážích připomene až samotné Tool na svém posledním albu "10 000 Days", a to atributy typickými právě pro tuto desku: space kytarou, temnou basovou linkou a nenápadnými etno bubínky.

Jak sami vidíte, rozhodně nejde o nějaký tupý gothic rock o třech riffech a zmalované slepičce za mikrofonem a škála inspiračních zdrojů kapely je opravdu velmi rozmanitá. Kdo by to byl do té původně post grungeové kapely řekl. Nejdůležitější ovšem je, že kromě zmíněných skladeb, které nějakým způsobem vyčnívají, nepředstavuje zbytek alba pouhou vatu, ale vyvážený a kompaktní materiál, který svou kvalitou výrazně nekolísá, což rozhodně bývá problém prvních desek nezkušených mladých umělců. I když, co se týče mozku kapely – baskytaristy a zpěváka Jindry Hráčka – to zas tak neplatí, neb ten jako jediný pamatuje začátky kapely datující se až do poloviny 90. let. Jeho podmanivý hluboký hlas, který svou barvou připomíná Mike Pattona (Faith No More), střídající se s ženským vokálem Moniky Burdové, patří k hlavním kladům desky a těch několik málo písní na albu, kde se vyskytují oba vokály, patří díky své barvitosti k jeho vrcholům. Hlas Moniky ale na druhou stranu sice je příjemný, nicméně o nějaké výraznosti nebo jedinečnosti se zase mluvit nedá. Prostě standardní kvalitní vokál dobře padnoucí do tohoto stylového ranku, ale nic navíc.

To je ale v podstatě jediné mínus, vyložené chyby na desce budete hledat marně, protože jde o kompaktní nahrávku sehrané party sázející na atmosféru (dobarvuje ji i graficky velmi povedený booklet, škoda jen absence kompletních textů) a silné refrény, vše pochopitelně zabalené ve výborném zvukovém hávu (jak je ostatně u Redblacku dobrým zvykem) a nedivím se, že už nyní kapela hraje na velkých tuzemských festivalech typu Masters Of Rock nebo Basinfirefest. Teď už jen zbývá posunout se na nich do atraktivnějších hracích časů a k tomu má kapela našlápnuto velmi slušně.

pretty summer dresses (14. 04. 2013, 02:55) kids clothing sale

We have been browsing your niche site and have a small number of enquiries to inquire you.

evening ball gown dresses (14. 04. 2013, 01:25) flower girl dresses wholesale

Valuable info. Lucky me I found your site by accident, I bookmarked it. .

wedding dress stores (17. 11. 2012, 16:58) unique bridesmaid dresses

rolex watches prices (13. 10. 2012, 07:06) Replica Blancpain watches

http://www.toodress.net/Evening-Dresses.html1 and environmentally conscious at the1same time.
Frugal Favors – Some1wedding favors can be purchased for1about $1 a piece from internet sites. As favors1are a token for your guests to take home1 http://www.toodress.net they1shouldn’t be cheesy but they don’t1need to be ornate or expensive either.1Surprisingly 1http://www.toodress.net/Wedding-Dresses-Corset-Wedding-Dresses.html1 you can also check a “dollar1store” or the $1 Mattoni MusicZone recenze Free Fall1 Garden Of Depression 22 11 2008 11 00
(27. 07. 2011, 03:53)
light green cocktail dress

http://www.toodress.net/news-plus-size-l... http://www.tomdress.net/Wedding-Dresses.... them. The same topper can also be customized for the couple.
The couples are then shown a number of sketches that they can use as a topper for their elaborate cake. Along with the topper http://www.toodress.net/Wedding-Dresses-... the whole cake is also adorned by the designers from top to bottom. This makes the cake look like a piece of art. Cake topper designers treat the cake as their Mattoni MusicZone recenze Free Fall Garden Of Depression 22 11 2008 11 00