chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Straight - Nejsem tvůj spasitel (02. 02. 2010, 13:00)

MusicZone | recenze Straight - Nejsem tvůj spasitel (02. 02. 2010, 13:00)

Miro (02. 02. 2010, 13:00) Straight - Nejsem tvůj spasitel

• 1) Intro
  • 2) S-T-R-A-I-G-H-T
  • 3) Pijavice
  • 4) Bez tebe
  • 5) Last Chance
  • 6) Falešný iluze
  • 7) Pain Inside
  • 8) Nezůstávej stát
  • 9) Dealer
  • 10) Kleptokracie

Straight jsou velkým oživením tuzemské hardcoreové scény. Přinášejí originální pojetí tvrdé muziky v podobě mixu rapu a hardcoru. V případě, že zapracují na vokálech, bude u další desky těžko co vyčítat. * * * * * - -

Interpret: Straight
Album: Nejsem tvůj spasitel
Žánr: Hardcore rap
Celkový čas: 00:33:51
Vydavatel: Cecek records

Jihlavská harcoreová formace Straight se na tuzemské hudební scéně pohybuje v zásadě již deset let. Za tu dobu vyprodukovala dvě dema a "Nejsem tvůj spasitel" je její druhou dlouhohrající deskou. Po vložení CD do mechaniky se spustí flashová aplikace, ve které kromě samotného přehrání alba můžeme nalézt i informace o skupině, fotogalerie, videa a další informace související se Straight. Za tento krok si pánové zaslouží výraznou pochvalu a to jsem ještě nezmínil to, že nosič obsahuje všechny dosavadní nahrávky tohoto seskupení ve formátu MP3, takže odpadá ztráta času s konvertováním a především složitým sháněním starších desek. Nemůžu si ale trochu nerýpnout - písně jsou totiž nedostatečně otagovány.

Album otevírá zajímavé osmdesátisekundové elektronické intro, po kterém následuje něco přes půlhodiny trvající hardcoreový nátěr. Překvapí a nepochybně i potěší skutečnost, že po dlouhé době zde máme opravdu kvalitního tuzemského zástupce žánru hardcore rap, tedy punkový hardcore okořeněný rapovými pasážemi. Zarazí ale, že lépe dopadla právě rapová část. Té není v podstatě co vytknout, ať slyšíme rap v angličtině nebo češtině, v ostrých sekaných riffech, během rychlejších punkových pasážích nebo i bez podpory hudebních nástrojů. Horší je to se řevem. Je samozřejmé, že kapela chce mít i nasrané úseky, což se rapem dosáhnout nedá, ale když se jeden ze dvou zpěváků uchýlí k řevu, kvalita nahrávky rázem klesne o stupeň dolů. Nepochybuji, že na koncertě si v tomto aspektu těžko někdo něčeho negativního všimne, ovšem ze samotného CD v tomto ohledu přímo srší amatérismus. Jako kdybych v garáži slyšel začínající metalcoreové těleso. Zpěvák by měl buď na svém projevu výrazně zapracovat, anebo se klidně můžeme bez řevu obejít. Jako názorný příklad že to jde může posloužit slavná americká formace Madball.

Písně jsou jinak variabilní a neomílají se pořád dokola ty samé postupy, jak to často vídáme u rapcoreových kolegů, tedy kapel zaměřených víc na rap a metal. U Straight najdeme u každé skladby chytlavý refrén i vhodné umístnění rapu, nesnažíc se o jeho nadměrné užívání za účelem zamaskování absence hudebních nápadů. Písně jsou nabité energií, obsahují zajímavé texty a žádnou pózu. Kdo má rád rap a chce slyšet i hudební nástroje a nápady, tato skupina je pro něho ideální volbou. Rovněž tak pro všechny posluchače hardcoreové hudby. Straight jsou oživením tuzemské hardcoreové scény a přinášejí originální pojetí tvrdé muziky v podobě mixu rapu a hardcoru. V případě, že zapracují na vokálech, bude u další desky těžko co vyčítat.

Kontakt na kapelu:
info@straight.cz

winter dresse (16. 11. 2012, 01:14) cheap bridal gown

Thanks very much, Ive found this extremely good!.

ugg boots stores (13. 10. 2012, 09:13) cheap ugg boots for sale

Howdy there,just found your Blog when i google something and wonder what hosting do you use for your blog,the speed is more faster than my blog, i really want to know it.will back to check it out,i appreciate it.