chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Dan Bárta & Robert Balzar Trio - Theyories (06. 12. 2010, 09:00)

MusicZone | recenze Dan Bárta & Robert Balzar Trio - Theyories (06. 12. 2010, 09:00)

mercury (06. 12. 2010, 09:00) Dan Bárta & Robert Balzar Trio - Theyories

• 1) Spirits In The Material World
  • 2) Brother Wolf & Sister Moon
  • 3) Too Young To Die
  • 4) Someday In My Life
  • 5) Isobel
  • 6) No Quarter
  • 7) Beating Around The Bush
  • 8) Even After All
  • 9) Slow Car To China
  • 10) Last Chance Lost
  • 11) Fool Of Me
  • 12) O Maria O Felix Puerpera

"Theyories" je především CD komorní. Všechny písně se obešly bez kláves či elektrické kytary, a v mnohým z nich se pánové mistrně vypořádali s košatými aranžemi, nebo bohatými klávesami či elektronikou původních verzí ("Slow Car To China", "Isobel"). Přes všechny improvizace a změny skladeb směrem do jazzu je "Theyories" hlavně chytrý pop ve stylu alb Ilustratosphere. * * * * * - -

Interpret: Dan Bárta & Robert Balzar Trio
Album: Theyories
Žánr: Jazz/pop
Celkový čas: 00:58:06
Rok: 2010

Fakt, že Dan Bárta i všichni členové Robert Balzar Trio jsou již živoucími a aktivními legendami české scény, je naprosto nepopíratelný. Z jejich spolupráce vzešly již tři dokonalé desky pod hlavičkou Ilustratosphere, které v tuzemsku jen těžko hledají konkurenci. Při projektu "Theyories" zůstalo Trio v takovém složení a s takovým zvukem, s jakým se prezentují i běžně. Bárta je tedy "jen" takovou pěveckou posilou. Již během příprav desky houstlo očekávání veřejnosti. Například i poté, co se dostala na povrch zpráva, že se CD bude míchat a masterovat v Sears studiu v New Yorku, přičemž zvukovým inženýrem bude James Farber (John Scofield, Bruce Springsteen...) a masterovat bude Mark Wilder. Ve starších rozhovorech Bárta avizoval, že na připravovaném albu najdeme úpravy skladeb od interpretů, kteří (především jeho) velmi ovlivnili. Skladby od sebe navzájem dělí hodně let a prostupují různými žánry, nicméně i tak se dá docela jasně poznat, které z nich Bártu ovlivnily v jeho rockovém období, a které teprve před pár lety.

Naprosto evidentní jsou např. AC/DC, kteří jsou tu reprezentování skladbou "Beating Aroung The Bush". Pakliže má být originál rozhodně nejtvrdší písní z celé kompilace, na "Theyories" udělali muzikanti z této typické rockové skladby spíše takový akustický blues. Každopádně i tak je to jedna z "nejnašlapanějších" písní na "Theyories". Jakožto přesný opak mohou posloužit The Cult se svým "Brother Wolf", která je zklidněná téměř k nepoznání. Poslední rockovou inspiraci pokrývají Led Zeppelin, jejichž "No Quarter" je ovšem i v originále velmi atmosferickou písní, a cover na "Theyories" se této atmosféry (jako u jedné z mála písní) drží věrně.

Z novějších skladeb nejvíce vyčnívá "Isobel". Je v ní na první poslech slyšitelný největší rozdíl v přepracování z originálu do podoby na "Theyories", v tomto případě do podoby jazzového standardu. Deska se dá zařadit spíš do popu než jazzu, ovšem u této skladby vítězí jazz. Přestože se většina písní docela pevně drží kostry původní skladby, tak zkrátka ve všech se najde nějaké místo pro malou muzikantskou improvizaci, nebo Bártův vokální ekvilibristický úlet. Nejvíce se naopak originálu podobá "Too Young To Die" od Jamiroquai, která zní i téměř jako originál, jen v akustické podobě. "Theyories" je především CD komorní. Všechny písně se obešly bez kláves či elektrické kytary, a v mnohým z nich se pánové mistrně vypořádali s košatými aranžemi, nebo bohatými klávesami či elektronikou původních verzí ("Slow Car To China", "Isobel"). Přes všechny improvizace a změny skladeb směrem do jazzu je "Theyories" hlavně chytrý pop ve stylu alb Ilustratosphere.

cheap Supra shoes (12. 12. 2011, 04:43) cheap Supra shoes

http://www.sportsjerseysclub.org/ discount mlb jerseys

http://www.sportsjerseysclub.org/ nfl football jerseys

http://www.sportsjerseysclub.org/sale/NF... Troy Polamalu jersey

http://www.sportsjerseysclub.org/NFL/who... New England Patriots

dsgbvd (03. 11. 2011, 07:06)

Because the clothing is uncovered to various temperatures and forceful winds, you deficiency to http://www.downjackets-monclers.com/">Moncler Jackets that the http://www.downjackets-monclers.com/Monc...">Moncler Coats material can resist that fashion of use.http://www.downjackets-monclers.com/Monc...">Moncler On Sale prides itself for compensating more than the http://www.downjackets-monclers.com/Monc...">Moncler Online to its customers all the where, saving you sultry as well.In supplement to department and clothing market, they can by engaging the Internet.http://www.downjackets-monclers.com/Monc...">Moncler Vest recreational activities windcheater would not simply generate you arise distinctive, it would also generate you contact comfy in it in supplement from http://www.downjackets-monclers.com/Monc...">Moncler Outlet from the harms of the elements

zxcv123 (29. 08. 2011, 09:19) http://www.uggbottes-fr.com/

Wie erheblichen könnte die Funktion der indischen Werbung mit seiner Bestätigung mit Ould verbunden - Hazare die Reise nach der Lage sein, bessere Anti-Korruptions-Richtlinien erstellen, [url=http://www.boots2c.com/]Ugg Boots[/url] , sind Announcement Optionen tatsächlich Joggen Teiler zum Auslass Schutz in den Protesten von Delhis Ramlila Oberfläche zusammen mit anderen indischen Heimat Standorte für mehr als eine Woche bestimmt, woraufhin Debatte keine Rolle, ob Herr Hazare der "Bewegung" ist jetzt Ihr Massenmedien Basar., [url=http://www.boots2c.com/products_all.html]Alle Artikel[/url] , es hat ferner Bedenken, ältere Korrespondent Kumar Ketkar bekräftigt, mehr als wenn "TV Leute teilnehmenden Ihre Proteste" auf jeden Fall zeigen, dass Sehenswürdigkeiten mit mehr als eine Milliarde Inder.

t. (28. 12. 2010, 10:20)

Z mého pohledu jasný kandidát na nejzbytečnější desku tohoto roku. Prostě jazzmani se rozhodli, že to těm rockerům ukážou, jak se to "správně" hraje... Uf.