MusicZone | recenze sic.engine - 7 Cuts (24. 12. 2010, 13:00)

Pedross (24. 12. 2010, 13:00) sic.engine - 7 Cuts

• 1) The Beauty Of Her Bleeding Lip
  • 2) Street Lamp Silent Testimony
  • 3) Irreversible Shift Beneath The Cortex
  • 4) 7 Cuts

Závěrem se ještě sluší pochválit textovou stránku tvořící ucelený koncept spolu s pódiovou prezentací kapely a výtvarným zpracováním bookletu a promo fotek. Bezpochyby bude zajímavé sledovat, kam se sic.engine budou ubírat dál. Talent a schopnosti jim nechybí, zbývá tedy popřát hodně štěstí a držet palce, protože si to určitě zaslouží. * * * * * - -

Interpret: sic.engine
Album: 7 Cuts
Žánr: Metalcore/crossover
Celkový čas: 00:15:26
Rok: 2010

Občas člověka až přepadne deprese z toho, kolik je na světě kvalitní hudby, která by stála za poslech, ale prakticky není šance se k ní dostat. Kolik musí být malých, relativně neznámých kapel, které si jen tak hrají po klubech a přitom jsou mnohdy kvalitnější než leckterá "velká", hudebním průmyslem tlačená hvězda. Proč o tom mluvím? No jednoduše proto, že brněnská parta sic.engine mezi takové kapely patří.

Sic.engine mají na kontě prozatím dva nosiče – demo "Dead's Head Mosh" z roku 2009 a právě letošní zářez – EP "7 CutsL,které bych vám chtěl v krátkosti představit. Hudba kapely by se dala charakterizovat jako velmi melodický metalcore/crossover. Jejich specifikum je nepochybně v dovedně synchronizované a vyvážené spolupráci dvou zpěváků (čistý zpěv a screamo), oproti "tradičnímu" metalcore stylu pak dávají daleko větší důraz na atmosféru a melodie.

Otvírákem celého EP je skladba "The Beauty Of Her Bleeding Lip", která má dle mého názoru obrovský hitový potenciál. Perfektní aranže, zdrcující riffy, krásně melodický refrén, prostě paráda. Další v pořadí je "Street Lamp Silent Testimony", která se nese v mírně melancholickém duchu, zdobí ji však velmi naléhavě znějící refrén, kde oba zpěváci předvádějí skvělé výkony.

"Irreversible Shift Beneath The Cortex" sice nijak výrazně nevybočuje z úrovně nastavené předchozími kousky, nicméně alespoň předvádí ve velmi pozitivním světle kytaristy a bubeníka kapely. Závěrečná titulka "7 Cuts" opět dokazuje, že sic.engine dokáží vymyslet originální a zajímavé melodie a dovedně je zapracovat do všeobjímajícího metalového "bordelu". Závěrem se ještě sluší pochválit textovou stránku tvořící ucelený koncept spolu s pódiovou prezentací kapely a výtvarným zpracováním bookletu a promo fotek.

Bezpochyby bude zajímavé sledovat, kam se sic.engine budou ubírat dál. Talent a schopnosti jim nechybí, zbývá tedy popřát hodně štěstí a držet palce, protože si to určitě zaslouží.

prom dresses ball gowns (14. 04. 2013, 01:51) dresses factory

Wow! Thank you! I always wanted to write in my site something like that. Can I take part of your.