chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Kiss Me Kojak - ...a nic čeho se nemůžeš dotknout EP (12. 01. 2012, 06:00)

MusicZone | recenze Kiss Me Kojak - ...a nic čeho se nemůžeš dotknout EP (12. 01. 2012, 06:00)

Richard Kutěj (12. 01. 2012, 06:00) Kiss Me Kojak - ...a nic čeho se nemůžeš dotknout EP

• 1) Východ slunce nad šnečí farmou
  • 2) Šnečí pláč
  • 3) Chcíplej šnek
  • 4) Šneci jdou do nebe

Kiss Me Kojak si experimentují po svém, když díky trubce a jiným hrátkám, dosahují přeci jen trochu jiného zvukového vysledku, než jsme u noise kapel běžně zvyklí. A to pak celou jejich produkci posouvá ještě dál a činí jí zajímavější. Nic z toho ale nebrzdí tu z řetězu urvanou lavinu hutného hluku a tunu energie, kterou tahle kapela dokáže vydrtit. Navíc. Kiss Me Kojak umí pracovat i s věcmi, jako melodie, dynamika a tak dále. * * * * * - -

Interpret: Kiss Me Kojak
Album: ...a nic čeho se nemůžeš dotknout EP
Žánr: noise
Rok: 2011

Pražský label Bleeding Ear nám stále roste! Ne, nebojte, nemá ambice stát se profláklou značkou s profláklými jmény a být happy hype indie. Tenhle růst prosím u Bleeding Ear vůbec nečekejte. Tahle malá značka ale roste v rozletu a kvalitě vydávaných počinů, a také v tom, že ani stylově nemíní stát na místě. Prostor zde totiž dostává experimetnální elektronika, kytarová muzika, lo-fi projekty a teď naposledy třeba i parádní experimetnální noise nářez. Zatím posledním počinem, který na Bleeding Ear vyšel koncem loňského roku, je totiž EP "...a nic čeho se nemůžeš dotknout" kapely Kiss Me Kojak. A pokud se taky rádi koupete v hustém mázu noise hraného z energií neovladatelné dělové koule, jste právě teď na správné adrese.

Najede to hned po vtipném intru s filmovou hudbou. Obrovská hluková tlama, která žere vše živé. Dvě basy, hodně výživně bicí, zběsilostní trubka a občasné samply a další elektro ruchy v mezi hrách. A řev. Místo zpěvu se tady animálně řve a právě takový "vokálek" do celého děje EP, s příměsí industriální atmosféry, naprosto skvěle zapadá.

Jinak. Pokud vám při přečtení slova "experimentální" naskočila kopřivka a lekli jste se dalších podivných rádo by intoušských hrátek "podívejtesejakjsmejiníazvláštní", k lékaři pro vodičku na vyrážky ani nevyrážejte a zůstaňte v klidu. Kiss Me Kojak si experimentují po svém, když díky trubce a jiným hrátkám, dosahují přeci jen trochu jiného zvukového vysledku, než jsme u noise kapel běžně zvyklí. A to pak celou jejich produkci posouvá ještě dál a činí jí zajímavější. Nic z toho ale nebrzdí tu z řetězu urvanou lavinu hutného hluku a tunu energie, kterou tahle kapela ze svého projevu dokáže vydrtit. Navíc. Kiss Me Kojak umí pracovat i s věcmi, jako melodie, dynamika a tak dále, takže jejich projev je sice hutný, ale určitě ne bezduchý či jednoduchý.

Koupel v noise bahně Kiss Me Kojak je tak opravdu očistná a posilující. A když se do něho ponoříte úplně a vypnete se, zjistíte, že najednou třepete hlavou a hrozíte zatnutou pěstí a ještě se při tom cítíte moc fajn. Nejprve mne o tom loni ubezpečila Unna, pak Kiss Me Kojak. Naše noise scéna je pořád docela silná a výživná. A pořád tady vznikají i nové party a nahrávky, které se už teď hrdě a hlasitě zapisují do místní historie jedné z nejlepších a nejkrásnějších hudeb na světě. Hluk!

Mimochodem. Kiss Me Kojak jsou letos zatím jedinou českou kapelou, o které vím, která zahraje na výborném polském květonovém festivalu Asymmetry. Festival se zaměřuje právě na různé experimentální odnože tvrdé hudby, noise, industrial, metal, post-rock a mnohé další. Pořadatelé akce mají skutečně výborný vkus a Kiss Me Kojak tak letos posílí line-up festivalu, kde se v minulosti objevily jména jako Lvmen, Godflesh či Jesu.

Bleeding Ear: bleeding.webz.cz

Kiss Me Kojak: kissmekojak.czechcore.cz

coach outlet (17. 01. 2012, 07:04) http://www.coachoutletonlinestoretime.com

Coach Outlet Online (14. 01. 2012, 06:19) http://www.mycoachoutletstoreonline.com

red bottom shoes (12. 01. 2012, 07:34) http://www.louboutinredbottomsshoes.com/christian-louboutin-boots-c-16.html

Christian louboutin pumps have a round toe, a button-fastening ankle christian louboutin pumps strap and a signature red sole. louboutin sale amber tone to bring the feeling of luxurious elegance,red sole shoes the classic expression of women’s fine with sexy charm. Upper cross lace style is full of surrealist avant-garde style at red bottoms Outlet. http://www.louboutinredbottomsshoes.com/... The color is more low-key fit the body color. Red bottom shoes sale black mood makes an imaginative,christian louboutin shoes glass-shaped heel painfully sweet love. Embrace the occasion of the retro arms embrace the future while the geometric style, to let people see the limitless design ingenuity. http://www.louboutinredbottomsshoes.com