chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Foolk - Milions Of (28. 03. 2013, 22:00)

MusicZone | recenze Foolk - Milions Of (28. 03. 2013, 22:00)

Richard Kutěj (28. 03. 2013, 22:00) Foolk - Milions Of

• 1) Speechless Word
  • 2) Invisible
  • 3) Stars
  • 4) Oak Trees
  • 5) Le Petit Prince
  • 6) Soho Trick
  • 7) Handmade Love
  • 8) Mirror
  • 9) Fishes Dishes
  • 10) Ding Dong
  • 11) Hungry For The Real
  • 12) Telescopic Beat
  • 13) Toys

Poslouchat "Milionf Of" je jako bys byl někde na letní louce, plné barev, vůní a dalších vjemů. Mimo to je z ní cítit i nesmírná pohoda, muzikantský nadhled a suverenita, a jakou si Foolk dokáže se svými tracky hrát a experimentovat. A k tomu všemu má tahle deska ještě i zpěvačku Rawannu, která hostuje celkem ve čtyřech písních alba. Ta holka má nejen nesmírně sexy hlas, který připomíná feeling a erotickou houpavost, kterou tak parádně umí v muzice černé holky a dámy. * * * * * * -

Interpret: Foolk
Album: Milions Of
Rok: 2013

Říkám to furt. Hudba je živý organismus a mnohdy si tě v ten nejvhodnější okamžik najde sama. Přesně tohle se také stalo, když přišla domů novinka "Milions Of" jedné z největších osobností slovenského elektronického undergroundu posledních let, producenta, který si říká Foolk. "Milionf Of" dokáže díky své barevnosti, rozmanitosti i jakési konejšivosti hodit skoro až do letní nálady. A tak si to s radostí dávám právě v tyto dny, kdy bychom už všichni chtěli mít venku jaro a ona je tam pořád zima.

Poslouchat "Milionf Of" je opravdu, jako bys byl někde na letní louce, plné barev, vůní a dalších vjemů. Mimo to je z ní cítit i nesmírná pohoda, muzikantský nadhled a suverenita, a jakou si Foolk dokáže se svými tracky hrát a experimentovat. A k tomu všemu má tahle deska ještě i zpěvačku Rawannu (jinak doma v kapele Moustache), která hostuje celkem ve čtyřech písních alba. Ta holka má nejen nesmírně sexy hlas, který připomíná feeling a erotickou houpavost, kterou tak parádně umí v muzice černé holky a dámy. Rawanna zároveň zpívá i nesmírně přirozeně a civilně a ty se s ní tak cítíš, jako by sis povídal s dobrou a dobře sexy kámoškou někde před barákem na sídlišti, nebo třeba v nočním sídlištním baru. A nekecám, každý z těch čtyř songů, kde tahle kočka hostuje, je jasný hit.

Na téhle desce jsou ale hodně zábavné i ostatní tracky. A je jedno, jestli jde o kousky hozené do tanečna, experimentující, nebo ty zadumanější a přes to zároveň i tolik vřelé a příjemné. Foolk je zkrátka další tvůrce, jenž potvrzuje to, že elektronická scéna na Slovensku je v současné době nesmírně silná a inspirující. A další z jejich reprezentantů "Milions Of" chutná podobně, jako šálek jedné lebedné směsi bílého a zeleného čaje nazvaná Sladký hrozen. Potěší, pobaví, posílí, pohladí a ještě dlouho po vypití zanechává hodně dobrou náladu a pocit.

Album vyšlo jako společné dílo labelů Starcastic a Deadred Records.

Milions Of: ZDE