chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Palahniuk - 7" (30. 04. 2014, 12:00)

MusicZone | recenze Palahniuk - 7" (30. 04. 2014, 12:00)

Honza Štelcík (30. 04. 2014, 12:00) Palahniuk - 7"

• 1) Okamžik
  • 2) Krysy
  • 3) Probuzení
  • 4) Minulost

Moc hezká deska, u který máte chuť žít, prát se, smát, brečet, milovat. * * * * * - -

Interpret: Palahniuk
Album: 7"
Žánr: punk
Celkový čas: 00:12:11

Snivý, trochu snící, přes pochmurnost a negativismus s pozitivním náhledem do životů. Palahniuk po pěti letech existence řízli do asfaltu a je třeba říct, že to je totální pecka. Od prvního CD se kapela opět posunula do dalších obzorů a jestli předtím šlo spíš o klasický hardcore/punk, dneska je to mnohem víc "emo". Což ale vůbec neni k smíchu, emo je punk! Vliv ranných nahrávek Dischord records, mix Dag Nasty, Embrace a podobných part. Přesto je Palahniuk pořád svůj. Texty jsou naprosto, v dobrým slova smyslu, k posrání. Našel bych několik frází, který by mi nevadilo mít na náhrobku jako epitaf, kdybych chtěl náhrobek. Muzika jednoznačně nervózní. Měnící se rytmus a tempo. Kytara a basa občas spolu, občas vzájemně proti sobě. Melodická deska od první do poslední sekundy. Fuegův příjemně chlapecký hlas, který svojím důrazem podtrhuje slova vyřčená v písních. Na český poměry rozhodně jedna z nejlepších nahrávek poslední doby. Tenhle sedmipalec mám tak rád a pouštím si ho tak často, že je mi líto pouštět si ho např. v práci jenom jako mp3. Trefila moje aktuální životní období. Palahniuk jsem viděl poprvé V Jelení před Social Circkle a dodnes nechápu, proč už nikdy potom. Moc hezká deska, u který máte chuť žít, prát se, smát, brečet, milovat. Z grafiky a ilustrací desky (hlavně v bookletu) na mě jde zima ale ideálně to doplňuje hudební poetiku a politiku Palahniuka. Vyšlo na Damage Done records.

bandzone.cz/palahniuk