chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze OFF! - Wasted Years (26. 08. 2014, 09:00)

MusicZone | recenze OFF! - Wasted Years (26. 08. 2014, 09:00)

Honza Štelcík (26. 08. 2014, 09:00) OFF! - Wasted Years

• 1) Void You Out
  • 2) Red White And Black
  • 3) Legion Of Evil
  • 4) No Easy Escape
  • 5) Over Our Heads
  • 6) Hypnotized
  • 7) It Didn´t Matter To Me
  • 8) Exorcised
  • 9) Death Trip On The Party Train
  • 10)I Won´t Be A Casualty
  • 11)All I Can Grab
  • 12)Time´s Not On Your Side
  • 13)Meet Your God
  • 14)Mr. Useless
  • 15)You Must Be Damned
  • 16)Wasted Years

Hrozitánská jízda od začátku do konce II. * * * * * * -

Interpret: OFF!
Album: Wasted Years
Žánr: hardcore punk
Celkový čas: 00:23:18

OFF! po necelých dvou letech přicházejí s druhou dlouhohrající deskou "Wasted Years". Nečekejte nic víc, než řádnou porci divokýho punku. To co je devizou kapely od začátku jejího vzniku platí pořád. Navztekaný, nasekaný písničky se stopáží okolo dvou minut maximálně. První eponymní album mělo stopáž 15:44, na "Wasted Years" to OFF! pořádně natáhli a můžete pogovat přesně 23:18. Jak se to dělá jste se naučili ve Snídani s Novou. Oproti minulý desce asi přibylo "rozsekaných" pasáží. Tak začíná dost písniček, aby se ale potom rozjely tempem nevídanym. Keith zpívá o uměle vyvolaný, falešný krizi, o drogový závislosti, kterou dobře zná a celkově jsou texty adresný a pichlavý. Je nutno je drobně rozklíčovat a pak je to v pohodě. Notoricky známý kytarový riffy Dimitri Coatse by si už měl patentovat. Vzteklý bicí Rubalcaby jakbysmet a hipík Steven McDonald to taky mastí jako blázen. Obal tradičně Ray Pettibon. Vyšlo 8. dubna na Vice records. Hipster firma (Bloc Party/na druhou stranu mají v distribuci Fucked Up) s hipster magazinem pro hipstery ale nic z toho se OFF! netýká. Ty to maj v prdeli a doufám, že to budou mít v prdeli i 18. října na Sedmičce. Ten z lepších reunionů Black Flag (Flag), s Morrisem, Egertonem, Cadenou, Dukowskim a Stevensonem měl naživo do extáze daleko, Circle Jerks jsou v dalším hiatu a tak do koncertních OFF! vkládám velký naděje. Nechte skejty na schodech a pojďte řádit.

Pokud chcete vidět Morrise smažit, smažit volský oka a slaninku a chcete vidět, jakej má doma bordel, koukněte na klip k písni "Void You Out". Pokud chcete vidět race kung-fu, koukněte na klip k "Red White And Black" (fanděte černejm)! Pokud chcete vidět nádhernej holčičí zadek a superhrdinu, kterýho semele lidská lhostejnost na chodníku slávy, koukněte na "Hypnotized". Podařený klipy, podařená kapela.

V Rolling Stonu napsali, že je tohle album ještě rychlejší, tvrdší a děsivější než první. Nevím, ale rozhodně vás zvedne ze židle.

offofficial.com
vicerecords.com