chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Covers For Lovers - Nevzdávej! (10. 11. 2014, 20:00)

MusicZone | recenze Covers For Lovers - Nevzdávej! (10. 11. 2014, 20:00)

Honza Štelcík (10. 11. 2014, 20:00) Covers For Lovers - Nevzdávej!

• 1) Newborne Hope (intro)
  • 2) Nevzdávej!
  • 3) Nic netrvá věčně
  • 4) Letní
  • 5) Osud
  • 6) Je to hnědý
  • 7) Úsměvy na Titaniku
  • 8) Den "Dé"
  • 9) Byl jsem slepý
  • 10)Štědrovečeřní
  • 11)Děkuji Vám
  • 12)International You Day (Tony Sly Tribute)

* * * * - - -

Interpret: Covers For Lovers
Album: Nevzdávej!
Žánr: pop/punk/rock
Celkový čas: 00:35:05

Dlouho jsem nevěděl, jak recenzi pojmout. Novota Covers For Lovers pojmenovaná "Nevzdávej!" totiž v podstatě navazuje na druhou desku kapely. Tam kde skončila, textově, hudebně i atmosférou navazuje i letošní novinka.

Co do muziky v pohodě plus, co do lyriky - neni to zrovna můj hrnek kafe a spíš mi to celý připadá mírně blbé ale rozhodl jsem se oprostit od povrchnosti (ne)sdělení a zařadit se do davu dezorientovaných mladých lidí do dvaadvaceti let s plackou pankáče Karla v němž se mísí se skupinkou 30+ punkrockerů, který vyrostli na Millencolin, Dog Eat Dog, No Use For a Name, Offspring a Suffer. A to je v pohodě!

C4L mají velkou přednost v bubeníkovi. Přímočará linka střídající se s pomalejšími vyťukávanými pasážemi. Všechno co je potřeba. Nic víc ale taky nic míň. Do toho klasický postupy kytary ála devadesátky. Všichni jsme to zažili a všichni jsme to alespoň na chvíli milovali. Z čeho mám strach je fakt, že občas Covers znějí jako tvorba Jaksi Taksi v posledních letech (klipová Letní). Byla by škoda realizovat identickou fúzi dvou kapel do jednoho uniformního zvuku. Ale to už hraje "Osud" a nálada v něm, je mýmu srdci nejbližší. Svižně, melodicky, se silnym refrénem. Vyhrávka jako NOFX nabouraná NUFAN, za jedna. Ještě něco mi to silně připomíná, nemůžu vzpomenout co. Rozhodně to bude něco z klenotnice přelomu století a tam jsme všichni jako doma.

C4L mě baví. Víc se nechám unášet naživo bez absence coverů v duchu Me First And Gimme Gimmes. Tam to Covers sedělo nejvíc. Nicméně, pokud nechcete nic řešit, je pátek po práci a těšíte se na večerní bál s přáteli, tohle je ideální navození nálady. Třeba když jdete na pivo k Hanzovi. Tam se hážou perly devadesátkovýho punkrocku pátek co pátek. Hvězda navíc za poctu Tonymu.