chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Are You Local? - Waiting for a Blackout (23. 02. 2015, 08:00)

MusicZone | recenze Are You Local? - Waiting for a Blackout (23. 02. 2015, 08:00)

Richard Kutěj (23. 02. 2015, 08:00) Are You Local? - Waiting for a Blackout

• 1) I Am Assassin
  • 2) Burn
  • 3) William Choke
  • 4) El Caballero
  • 5) Did I Get It Right?
  • 6) Destroyer
  • 7) Eternal Cooperation
  • 8) Ripper
  • 9) Waiting For A Blackout
  • 10) Medication Time
  • 11) Therapy

Are You Local? na to jdou zkrátka fakt od podlahy, ale taky s řádným nadhledem a fištrónem. Příjemně syrový zvuk kytarově-basové části doslova pohánějí opravdu moc pěkně udělané, nazvučené i nahrané bicí. Nad tímhle tavícím se kotlem se pak ozývají neméně energické hlasy, žiletkově ostrý Jakub Plachý a spíše zemitější Murphy No Cow. A ten fištrón? Ten tady slyšíš ve chvílích, kdy si v té explozi užíváš zároveň to, jak si kluci uměli desku taky aranžérsky ohlídat, pohrát si s každým detailem a taky umět přijít v pravou chvíli se všemi těmi příjemnými zlomy a ztěžklými místy, kdy se zvuk kapely z exploze mění v tok nekompromisní husté lávy... * * * * * * -

Interpret: Are You Local?
Album: Waiting for a Blackout

My name is William Choke,
and i used to be an assassin

Tohle je fakt zabijácká deska! Od první do poslední sekundy radostná a energická jízda na vlně hardcorenoisepunku, co se nebojí ani řádně přidat na váze a těžkosti industriálními i metalovými vlivy. S občasným štípancem tu a tam atmosféru dotvářející elektroniky tu máme jednu z nejsyrovějších a zároveň nejzábavnějších desek, co jich tady loni česká scéna dala ven.

Are You Local? na to jdou zkrátka fakt od podlahy, ale taky s řádným nadhledem a fištrónem. Příjemně syrový zvuk kytarově-basové části doslova pohánějí opravdu moc pěkně udělané, nazvučené i nahrané bicí. Nad tímhle tavícím se kotlem se pak ozývají neméně energické hlasy, žiletkově ostrý Jakub Plachý a spíše zemitější Murphy No Cow. A ten fištrón? Ten tady slyšíš ve chvílích, kdy si v té explozi užíváš zároveň to, jak si kluci uměli desku taky aranžérsky ohlídat, pohrát si s každým detailem a taky umět přijít v pravou chvíli se všemi těmi příjemnými zlomy a ztěžklými místy, kdy se zvuk kapely z exploze mění v tok nekompromisní husté lávy.

Are You Local? si desku vydali sami koncem loňského roku a krásnou součástí je i obal v netradiční podobě komixu, jehož děj je totožný s texty alba. Čistá D.I.Y. práce veteránů, kteří mají hluboké kořeny v 90. tých letech minulého století a kapelách, jako Slut či třeba Mud Pies. Tohle je ale teď už jedno. Tohle je totiž nová kapela a co jsem slyšel, po první desce už ve zkušebně radostně makají na dalším matroši a chystají další překvápka. Takže se fakt máme na co těšit i letos. Zabijáci jsou tu pořád s námi!

bandzone.cz/areyoulocal?

Facebook kapely