chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | recenze Britney Spears - In the Zone (05. 12. 2003, 00:00)

MusicZone | recenze Britney Spears - In the Zone (05. 12. 2003, 00:00)

Triffid (05. 12. 2003, 00:00) Britney Spears - In the Zone

• 1) Me Against The Music (feat. Madonna)
  • 2) (I Got That) Boom Boom (feat. Ying Yang Twins)
  • 3) Showdown
  • 4) Breathe On Me
  • 5) Early Mornin'
  • 6) Toxic
  • 7) Outrageous
  • 8) Touch Of My Hand
  • 9) The Hook Up
  • 10) Shadow
  • 11) Brave New Girl
  • 12) Everytime
  • 13) Me Against The Music (feat. Madonna) Rishi Rich's Desi Kulcha Remix

Koupit si "In the Zone" je svým způsobem charita. Ty drogy, na kterých jedou Britneyini manažeři, budou totiž bezpochyby velmi drahé. Pořád lepší než kdyby pro ty peníze vraždili, ne? * - - - - - -

Interpret: Britney Spears
Album: In the Zone
Žánr: pop
Celkový čas: 00:50:54

Britney Spears, jedna z nejprodávanějších zpěvaček posledních let, vydala čtvrtou desku. Nezbývá než se ptát, kterým směrem se vydala tentokrát.

Odpovězme takhle – Britney se nevydala nikam. Snad nikdo nepochybuje, že její svobodná vůle při tvorbě alba roli prostě nehraje. Jde tady přece o to, dát těm, pro které se dobrá hudba dělá – posluchačům – skvělý pocit, energii a sílu, povzbuzení do života (to byl citát, děkuji diskutujícím na Musiczone). A to málokdo dokáže tak jako zkušení manažeři, kteří stvořili image zpívající mrkací panny, která dobyla svět. Co si pro nás vymysleli tentokrát se dalo odhadnout už z toho, že prvním singlem je duet s Madonnou, navíc okořeněný pověstným výstupem na MTV Music Awards (pozor, 250 kB animovaný gif; pozor, kalkul). Z Britney je tentokrát velice zkažená a nekonečně sexy mladá žena. Nebo alespoň do této polohy měla být dohnána. K této image přidejte zvučná jména jako ta tří producentů známých jako The Matrix nebo Mobyho a výsledkem je - mimořádně špatné album.

Dost možná se vám nepodařilo vyhnout se singlové "Me Against the Music". Dost možná jste si stejně jako já mysleli, že je to nový singl Madonny featuring Britney a ne obráceně. Není to nijak divné, protože tahle písnička je prostě typická Madonna a ne typická Britney, a ani se mi nechce ji do alba "In the Zone" zahrnovat (a to je na ní samozřejmě ve dvou mixech). Jenže jak se ukáže na dalších písních alba, i typická Britney se změnila.

Ještě než se člověk pustí do hudby, zaujme i letmý pohled na texty. Tak přesexualizované exempláře totiž jen tak někde k vidění nejsou (a to i kdybychom za sexuální narážky považovali všechna "fuck" Freda Dursta). Z každé sloky každé písničky odkapávají tělesné tekutiny, snad kromě jedné dvou čestných výjimek, které jsou o tom, jak B.S. paří na večírcích. Do extrémní polohy se pak dostává píseň osamělosti "Touch of My Hand", u které si námět důvtipný čtenář jistě domyslí sám. Od někdejšího "One Kiss From You" bezpochyby pokrok :) Do toho samozřejmě patří arzenál vzdechů a "yeah" a "here we go" a "sexy" a tak dále a tak podobně.

Samotná Britney tedy začíná druhým trackem, "(I Got That) Boom Boom", featuring Ying Yang Twins. Popravdě neznám Ying Yang Twins, nikdy jsem o nich ani od nich nic neslyšel a ani nechci. Jejich výkon v téhle písničce se nedá označit než za mimořádně trapný. Agresivní buranské pořvávání, nemožný rap a do toho ještě Britney lákající kohosi do postele. Tuhle píseň upřímně nenávidím a snad to nebude singl. Hudebně tady dostáváme první dávku toho, čeho už se do konce nezbavíme. Důrazné bicí a rozsáhlý programming, živé nástroje v nedohlednu, sloky víceméně odříkávané a nepříliš nápadité refrény na pár tónů. Popravdě nenajdete na celé desce hudební motiv, který by byl něčím zajímavý, Britneyin hlas zajímavý není už vůbec, její pěvecké kvality nijak nevybočují z průměru a už ani to její procítěné "baby" na desce nenajdete. Takhle můžeme přejít nezáživnou "Showdown" ("I don't really wanna be a tease / Would you undo my zipper, please") i uslintanou "Breathe On Me" ("Monogamy is the way to go / Just put your lips together and blow"). V refrénu "Early Mornin'" je skutečně trochu cítit Mobyho rukopis, ale píseň je to stejně dost nudná, která i na čtyřech minutách dokáže vyvolat dojem repetitivnosti. "Toxic" na druhou stranu konečně přichází s trochou energie a hlavně širší paletou nástrojů, i když jsou to bezpochyby samply. Konečně píseň, která se dá označit aspoň za průměrnou. "Outrageous" by byla po všech stránkách tragédie, nebýt těch několika arabizujících melodických motivů, které z ní dělají tragikomedii. Body získává alespoň za kreativní procpání slova "sex" do refrénu hned dvakrát.

O za každou cenu kontroverzním textu "Touch of My Hand" už jsem se zmiňoval a hudba nestojí za nic. Pokud bude tohle nasazeno jako singl, tak je to s manažery slečny Spearsové ještě horší než jsem si myslel. V "The Hook Up" se opět proplétají do fádní melodie arabské tónové postupy, což nutí přemýšlet, jestli snad chce Britney svou hudbou dobýt i Rekonstruovaný Demokratický Irák. Jiné vysvětlení mě nenapadá. "Shadow" zní docela jako nějaká starší věc Britney Spears s vyměněným podkresem (dokonce i textově), se kterou se autor hudby evidentně moc nenamáhal. Ta je totiž spíš sesbíraná než složená. "Brave New Girl" je druhá průměrná píseň na desce s poměrně silným refrénem – který ale zase z neznámého důvodu zní hrozně moc jako jedna reklama na Pepsi Colu s Britney Spears :) Navíc obohacená o několik hlas zkreslujících efektů, které jsem považoval za vyšlé z módy. Můj tip na druhý singl. "Everytime" je první a poslední balada z "In the Zone" a hodila by se pod titulky nějakého romantického filmu, nejlépe k vyhnání lidí z kina. Poslední track je remix prvního, takže zase Madonna.

Deska skončila a je čas shrnout. Dvě průměrné popové písničky, dvakrát jedna píseň od Madonny, dva totální propadáky a sedm tracků uniformní nudy. Bezpočet vzdechů a image děvky. Už poněkud ohraná pohádka o tom, že na sedmi písních spolupracovala Britney osobně a jak je ta deska strašně osobní. Naložte se svými penězi, jak myslíte. Tohle album rozhodně pop ke kvalitě neposouvá.

cocktail dress for wedding (14. 04. 2013, 01:45) prom style dresses

Thanks For This Post, was added to my bookmarks.

prom gown (13. 04. 2013, 17:08) plus size prom dresses sale

Thank You For This Blog, was added to my bookmarks.

Ugg Outlet (05. 12. 2012, 19:09) http://uch.ccfr.org.cn/space.php?uid=35892&do=blog&id=305781

Michael Kors Outlet (02. 12. 2012, 19:30) http://www.michaelkors-outletonlineshopyh8.com

Uggs Boots (02. 12. 2012, 16:10) http://www.uggsboots-forcheapstoreo5.com

Ugg Sale (01. 12. 2012, 19:25) http://www.uggs-outletsalestorejk0.com

Ugg Boots Clearance (30. 11. 2012, 12:06) http://www.uggbootsuk-outletonsalest6.com

Louis Vuitton Outlet (29. 11. 2012, 10:44) http://www.louisvuitton-outletonlineshopib8.com

zoom (29. 11. 2012, 10:06)

Cheap Uggs (29. 11. 2012, 08:29) http://www.cheapuggsboots-salestoref5.com

Coach Outlet (27. 11. 2012, 23:29) http://www.coachoutletonlinestore-u9.com

Karen Millen Dresses (21. 11. 2012, 19:07) Karen Millen Dresses

Cheap Ugg Boots (21. 11. 2012, 15:29) http://www.cheapuggboots-onsalestoreq9.com

Coach Purses (16. 11. 2012, 06:13) http://www.cheap-coachhandbagspurseshopk6s.com

Cheap Ugg Boots Uk (16. 11. 2012, 03:28) http://www.discount-uggsclearance-bootstore-i6.com

fitflop singapore (14. 11. 2012, 07:30) Christian louboutin italia

girls infor (14. 11. 2012, 07:21) Christian louboutin italia

http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutin official website、Lightsome breathable bottom makeup, is one of the 2011 http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutin shoes spring the key of makeup look. http://www.ukchristianlouboutinssale.co.... Whether ROUGE COCO cocoa miss lipstick http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutin sale makeup look, or the http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutins most Chanel2011 spring makeup, are in good skin highly description. So what kind of http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutin heels skin is good skin? What kind of bottom makeup is the http://www.ukchristianlouboutinssale.co....">christian louboutin outlet most popular bottom makeup?wdczh121114

Michael Kors Outlet (14. 11. 2012, 07:05) http://www.michaelkors-outletonlinestore-l3.com

Burberry Outlet Online (11. 11. 2012, 12:02) http://www.burberryoutlet-onlinestoreuk9.com