chyba/2@/mnt/data/webhosting/ftp/musiczone/www.musiczone.cz/lib/musiczone.php:16 : opendir(./advertising) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory MusicZone | reportáž Bob Dylan, Sazka Arena, 7. listopadu 2005 (14. 11. 2005, 12:00)

MusicZone | reportáž Bob Dylan, Sazka Arena, 7. listopadu 2005 (14. 11. 2005, 12:00)

hoge. (14. 11. 2005, 12:00) Bob Dylan, Sazka Arena, 7. listopadu 2005

Bob DylanPsal se rok 1994 nebo 95, kdy jsem poprvé zahlédl na sloupu plakát na nějakého Dylana. A jediné s čím jsem si to tehdy mohl spojit, byl seriálový herec z Beverly Hills 902 10. Samozřejmě dnes vím, jak moc sem se mýlil. I když i Bob Dylan je někdy svým způsobem také herec... Robert Allen Zimmerman vystoupil začátkem listopadu opět v Praze.

Koncert začal jen několik málo minut po osmé. Do mikrofonů se za tmy ozval úvodní proslov, jež končil slovy: "...ladies and gentlamen, Bob Dylan." Poloprázdný sál začal tleskat. Díky čtyřem reflektorům na stojanech se rozsvítilo prosté pódium, objevilo se na něm šest staříku s klobouky, červeně nasvícená opona a skladba "Maggie's Farm". A já až pochvíli si uvědomil, že za piánem je již On. Folkový a rockový písničkář, básník se svými "protest songs". Hudební ikona, která ovlivnila a pozměnila mnoho, opět zavřená do sebe a do své hudby. Bob Dylan stojí za piánem a kolem sebe má několik postarších muzikantů s několika nástroji. Kytary, bicí, basa, banjo, housle. A již při prvních skladbách je jasné, jak moc ničí onen arénovitý objekt koncertní atmosféru tohoto charakteru, jak si člověk těžko vychutná Dylanovu hudbu v tak monstrózní budově. A tak jsem raději zavřel oči a poslouchal, představoval si všechny ty příběhy, slova a věty. "Tell Me That It Isn't True", "I'll Be Your Baby Tonight", "Lay Lady Lay", která zněla opravdu jinak než originál. Pomalu se začali zaplňovat sedačky, i prostor pod pódiem zhoustl. Na pódiu mezitím opona měnila nenápadně barvy a i se pochvíli porozhrnula, aby ukázala abstraktní symbol a hvězdné nebe. A Sazka Arénou se prořezával sólový zvuk harmoniky. Střídaly se nádechy country a blues, dechy folku a rocku. Zněly skladby z posledních Dylanových alb, ale i věci z 60. let, avšak písně, které by si jemně pohybující, nohou podupávající dav mohl pobrukovat, ty na pár výjimek neožily. Žádný "Like a Rolling Stone", žádné "Klepání na nebeskou bránu" ani "Mr. Tambourine Man". Ale vyčítat se mu to asi nedá...

Je to až skoro neskutečné, ale v roce 2005 jsem viděl z dálky Boba Dylana, slyšel jsem ho zpívat, i když ne moc vzpomínat. Jen mne mrzí počáteční zvuk koncertu a ona Dylanova nekomunikativnost, to, že ho jen odehrál. Celé vystoupení proběhlo bez kontaktu s diváky, posluchači, fanoušky, žádný pozdrav, poděkování, jen při konci představení spoluhráčů. Věhlasný zákaz fotografů pod pódiem je asi samozřejmost... Ale přese všechno to byl příjemný večer, který jakoby nepatřil do této doby. A jako přídavek zazněla skladba "Don't Think Twice, It's All Right".

ugg boots black friday sale (15. 11. 2012, 17:53) stores that sell ugg boots

Pretty useful info here. BTW, I think I read a especially similar article on another blog today, in fact i'm pretty certain. I 'll check it out and let you know, maybe they copied your content, who knows.

green summer dress (13. 10. 2012, 07:04) summer bridesmaids dresses